Konfliktuskezelés
...a menny és a pokol közötti különbség

A konfliktus nem feltétlen probléma. Adódhat csupán abból az emberi tényezőből, hogy mindannyian mások vagyunk. Ebben a tekintetben, a kialakult félreértések tisztázására irányuló törekvés új perspektívákat nyithat számunkra, ami egyben saját fejlődésünket hozhatja.
Ha azonban a Felek között kialakult feszültség mérgezi a mindennapokat, ez szorongást és akár haragot kelt,
külső, pártatlan segítőként abban tudok segíteni, hogy
- a megfelelő kommunikációs eszközökkel támogatom a Felek konfliktusát kiváltó okok felderítését,
- hogy ezáltal segítem kifejezésre juttatni a Felek érzéseit, igényeit és vágyait,
- hogy segítek észrevenni és megérteni egymás belső motivációit,
- és segítek megtalálni a közös értékeket és érdekeket, amelyek alapján egy olyan stratégiát kialakítani, amely a Felek számára kölcsönös elégedettséget, megnyugvást, békét és harmóniát hoz
Az együttműködés során elengedhetetlen
- a nyitottság és a kölcsönös együttműködés mindkét fél részéről
- változ(tat)ásra való hajlandóság mindkét fél részéről
- egységre törekvés mindkét fél részéről
- a bizalom és őszinteség minden résztvevőtől
a teljes titoktartás minden résztvevő által
- aktív részvétel és cselekvés mindkét fél részéről
Keretek és díjak
A találkozó első 30 perce ingyenes.
Az együttműködés időtartama a Felek hozzáállásától és a konfliktus / vitás helyzet mélységének függvénye. A konszenzus megvalósulhat akár már az első alkalommal is, de komolyabb téma esetén akár több találkozásra is szükség lehet. A találkozások száma és időtartama a Felek közös megállapodása alapján határozható meg.
A találkozások díja 20000 forint, amely maximum 120 perces alkalmat jelent.
(az időkeret túlléphető, minden megkezdett óra díja további 5000 forint)
Lehetőség van csomagra szerződni, amely az alábbi kedvezményt jelenti:
- 3 alkalmas csomag (3x 120 perc)
előre, egy összegben történő fizetés esetén 50000 forint*
(az időkeret túlléphető, minden megkezdett óra díja további 5000 forint)
Az egyeztetett időpontok a találkozót megelőző 36 órán belül mondhatók le írásban, vagy telefonon. A le nem mondott, vagy 24 órán belül lemondott alkalom megtartott ülésnek minősül és ennek megfelelően fizetési kötelezettséggel is jár, amely az előre fizetett alkalmak díjából fedezhető.